2016年2月26日金曜日

Featured!!Lacy Lady!ーIichi通信

2016年2月25日に発信されましたIich通信ー自由なジュエリーに掲載されました!!
 こちらです。↓
https://www.iichi.com/newsletter/20160225

掲載されたのはこいオレンジ色が印象的なカーネリアンのピアス、QuietRobinのオリジナルシリーズ、Lacy Ladyのピアスです!!Lacy Ladyはとてもとても力を入れたシリーズでしたが、知名度が今一つで、なかなか販売に結びつきませんでした((+_+))
ところが掲載された夜に早速Lacy Lady、soldをいただきました!これからもめげずにがんばろうと思います!
My earring is featured in Iichi tuushin. What is iichi tuushin? Iichi is a market place in Japan, with many Japanese artisans. So, Iichi tuushin is like Etsy find! This earring is one of my original series Lacy lady, which I put so much focus! But didn't have a very good luck in finding the owner. But, soon after this, one of my  lacy lady earring is sold! i must keep on going~


I

0 件のコメント:

コメントを投稿