2016年2月14日日曜日

It's Sakura Season!! 春! 桜の季節です!

東京は、今日、本当に暖かくて、春がきた!とばかりに焦って春ジュエリー作りました!これは、初の試みです、ワイヤーだけでなく繊維をプラスしました(^◇^)このアイディアは長いこと、頭の中にあったのに実現に時間がかかりすぎてしまいました。もっと真冬に白い色とかで作ってもよかったのに。頭の中に置いている時間が長すぎるということ、これは課題の一つです。その時間が短ければ短いほど、回転の速い人間ということですね。今年はそこを目指したいと思います(と、2月半ばに決意)作ってすぐに撮った写真です。夕方近くでしたが、編集なしでいける写真が取れました。
Tokyo was so warm today、the weather urged me to make spring jewelry! This is my very first jewelry using fiber. This idea has been sitting in my head for a quite long time, it was too long.
I should've made it earlier, using white color for the winter! I put my ideas only in my head, taking too long before getting it out. That' s one of my goal this year, to move quickly (well, it's already Feb, a little bit late for anew year's resolution!) Took the photo soon after making it, the time was close to the sunset, but I think they don't need further editing.




0 件のコメント:

コメントを投稿