2016年9月18日日曜日

#Halloween Jewelry #Black Jewelry #ハロウィンジュエリー #ブラックジュエリー

出品しているマーケットプレイスからハロウィンジュエリーを作りましょう!とのことなので、早速、シーズンジュエリーを作りました!昨年はカボチャや蜘蛛を使ったアクセサリーを作ったのですが、今年は色彩面からアプローチ、オレンジ&ブラックでピアスを作りました。折しもブラックジュエリーが気に入っている今日この頃なので(今、一番気に入っている私物のアクセサリーがポリマークレイで作った黒いイヤリングなので)一つ、作ったところで夢中になり、また、三つ作りました。勢いあまってあらゆる石をつけてブラックジュエリーを作りたくなってしまったのですが、何とか自分を抑えました(^◇^)ブラックジュエリーは小顔効果もあり、とてもよい大人のジュエリーだと最近思っています。
One of the market place sent us request to make Halloween Jewelry, so I made this seasonal jewelry. Last year, I made some using pumpkin, spider charms,but thought about making more
more sophisticated design for adult  ladies. So made up my mind to approach with the colors,
using orange and black. Recently my favorite earring is black polymer clay earrings, so I was hooked, and made three earrings! But to tell the truth, I felt like making more and more attaching many other stones I have! But controlled myself and made just three!

0 件のコメント:

コメントを投稿