2016年5月19日木曜日

Sakura at Trappist Monastery トラピスト修道院の桜

函館はまだ寒くお花見可能かと思いましたがソメイヨシノは終わり、八重桜になっていました。
寒い中、トラピスト修道院に行きました。あたりは八重桜の木があり静謐な雰囲気です。坂の上にトラピスト修道院が建っていました。修道院の入り口に見たこともないほど素晴らしい枝垂桜が!!桜の名称はわかりませんが、夢中で写真をとってしまいました。
Hokkaido,Hakodate was still cold, I was expecting to see the Sakura, but they are gone.
But I could see the Yaezakura, with very many flower petals they come after the Someiyoshino.
We went to the Trappist Monastery, the air was very cool and the place was clean and quiet.
The Monastery stood on the hill, just next to the Monastery was unbelievably beautiful Sakura.


0 件のコメント:

コメントを投稿